pühapäev, 24. veebruar 2008

Esimene surfitund tehtud:) CHEERS!!!!

Eile kaisime jalle uues rannas. olime juba reedaga valmis randa matkama kui tel helises ja yx meie ausi tuttav meid endaga randa kutsus. juhhhhhu...nende jaox suht imelik,et me jala igale poole minna tahame:) aga meil see juu siiani ainus vahend ja kui on tahtmine siis jouad ka kohale.
suure tee pealt metsavahele keerates oli monus kruusa-krossikas ja kui randa joudsime lasime autol kummid tyhjax ja kimasime mooda rannajoont nagu korbes. rannariba oli 9 km pikk, algust ega loppu naha polnud ja vesi veel rohelisem ja selgem. algul oli vesi tiba kylm aga ruttu harjus ara sellega. ja kui tavaliselt tuult rannas pole siis eile oli paris tuuline, liivale pandud ratik sai hetkega lumivalge liivaga kaetud ja lisax veel igale poole mujale ka. algul hulpisime niisama vees ja soitsime lainetega kaldale ja siis oli meie kord lauda proovida. koigepealt hoiatati,et lauda risti katte ei votax siis on oht,et laine loob laua vastu nina ja see pidi kuradime valus olema....algul siis kuiv trenn liival ja siis lainetesse. natuke kartsin kyll oma silmade parast aga tegelt polnud pohjust... koik oli kergem kui ettekujutasin...lauaga laxime umbes kaelani vette ronisid kohuli lauale ja kui laine tuli siis soitsid monda aega mooda lainet ja siis hakkasid ennast katega pysti suruma, moned sek said nautida js siis kukkusid lainetseese......hasti fun.... ma ei tea kas oli algaja onn aga vaga hasti tuli valja ja juba unistame kuna jalle saab. aga harjumusex ei tohi saada muidu ei saa siit kunagi tulema :):):)
ohtul kaisime pubis, testisime erinevaid olle sorte. koige paremini maitses yx tume 5.8vol ylejaanud olid lahjad ja rohkem meenutasid vett kui olut. nad siin teevad ikka imelikke asju...samalajal kui sina jood lauataga olut tuleb ettekandja lapiga sinu nina alla lauda pyhkima...eestis tehti seda ju parast klientide lahkumist ja siis on siin voimalik morsikannuga ollet osta :) kann keset lauda ja aina valad :):)
no ja muidu laheb ikka toiselt. Berry farmiga ja avokaadodega lopetasime eelmine reede. eriti tugevasti on meeles kuidas italiaanod meiega hyvasti jatsid... kovast musitades...mind ehmatavad esialgu ara sellised kombed aga noh nalja jalle kui palju ja yldse me igatseme neid itaalia tydrukuid taga olid mis olid aga alati oli lobus. ja kuna reedel oli ka meie viimane oobimispaev karavanpargis siis hmk viie ajal pakkisime oma telgi kuuvalgel kokku ja yx meie uustookaaslene korjas meid peale ja porutasime Moss woodi viinamarju korjama. peale meie oli seal veel palju prantslasi. koik suhteliselt kogenud korjajad ja algul hirmutasid meid kyll ara kui nagime kuidas nad soojenduharjutusi tegid ja kui viinamarjade vahele said siis lax nagu spordivoistlus lahti.....ma ei tea minu jaox see raha pole siin koige tahtsam..korjan kui palju korjan peaasi, et sormed tervex jaavad :) esimene toopaev loppes kell 12 siis laxime sealt gracetowni karavnparki. meie yllatusex ei olnud seal peale oobisevoimaluse mittemidagi...ei levi, ei toidupoodi, ei neti ja adminimees yritasgi meile selgex teha,et ilma autota ei ole voimalik siin elada...ytles,et lahim pood 10min kaugusel margaret riveris...ylla-yllla seal kust just hmk tulime...yheseonaga paradiisist jalle porgusse....olex seda teadnud ei olex siia kyll tulnud aga kuna meil riveris enam telgikohta polnud siis pidime kolmex oox ikkagi gracetowni jaama. ega siis midagi loime telgi pysti ja pyytsime votta mis votta annab. ainuke hea asi oligi see,et ookena oli sealt poole tunni jalutuse kaugusel. kuigi jalutada tuli mooda soiduteed. teeaar oli paxult klaasikilde tais:( ja kahte mao laipa nagime ka aga ooken voimas nagu ikka, kallas oli rohkem magisem ja sai seal monuga turnida. no ja lisax ookenile elasid meie dussiruumi peal opossumid, esimene paev kui neid nagime arvasime, et kass on kasipuu peal aga oli hoopis sobralik opossum:) kahju ainult,et pildi peale neid ei saanud aga vast trehvab neid kuskil veel.
ja nyyd siis oleme tagasi margaret riveris turisti pargis, esimese oo olime telgis ja siis avanes voimalus karavan rentida ainuke kohustus on, et peame neli nadalat seal elama, haiseb ja on vana aga vahemalt on oma voodi ja kook ning saab uxi lukustada ja maxab ainult tiba rohkem kui telgis elamine.
ja tooga on moss woodis nii,et yldjuhul votab hmk meid keegi peale ja soidame linnast valja, alustame kell 7 ning lopetame kell 12. ainuke jama see,et marju saab korjata siis kui suhkrusisaldus on ok aga kui sajab siis laheb see alla ja korjata ei saa. nyyd olemegi mitu paeva lihtsalt lebotanud ja kui asi paremax ei lahe peab mingi teise koha ka otsima.
tana siis teil ja meil suur pidupaev. meil kahjux vastuvottu pole aga see eest on suur tort ja pudel viru valget:) ....ja homme jalle vaba paev:)
kallid ja tahistage siis kovasti CHEERS

Mannu ütles ...

Kas te oma edusamme jäädvustasite ka?
Seda olex meil siin väga kihft vaadata:) Aga edu ja tugevaid laineid!
Eile oli siis paraad, seekord Pärnus. Võrno marssis ka ja Kristjan Kasearu lõi orgestris trummi:)Väga lahe oli vaadata!
Meil oli eile Sarlott ja jõime sampust. Täna siis traditsiooniline telkuprogramm:)

Õnnesoovid ja kallistused!!!

Jana ütles ...

:) niih lugesin kõik läbi... milline Teie toidulaud seal üldse on ja kuidas inglise keelega on, et kas nüüd täitsa suus juba või :p ja toredat vabariigi aastapäeva nii Sulle kui Reedale. Ja kallid Tartust. Ja muide päikest üldse meil siin pole...vähemalt täna mitte :d

Ingrit ütles ...

ei jaadvustanud me olime koik vees...ise ka motlesime parast, et olex hea vaadata aga kyll jouab.
me yritame ikka eesti toitu teha, kuigi hmk rostime saia ja soome seda naitex sokolaadivoiega, vorsti ja singi valik vaga halb ning kohvi on enamus lahustuv, yldse minu meelest kohalikud asjad vaga motetud. sokolaadi nad ei oska ka teha:( jogurt on enam-vahem.
keel ka tasakesi tuleb :) vaga hea siin oppida, mul ju isiklik opetaja ka.
huviatv mix see paike siis yldse teieni ei joua...panen siis uuesti teele, kallid